שבועות הריון: באיזה שבוע אתם?

שבועות הריון: באיזה שבוע אתם?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

שבועות הריון: באיזה שבוע אתם?

שבועות הריון: באיזה שבוע אתם?כן? אתם בהריון? מזל טוב!!! בן או בת? באיזה שבוע אתם? בתשעים אחוזים מהמקרים, זוהי השיחה שתתגלגל אחרי שתודיעו לחברים שלכם שאתם בהריון.

הכי מעניין זה לדעת אם אתם מצפים לתינוק או תינוקת חדשים, והאמת היא שאני די מסכים שזה הדבר הכי מעניין. מה שאני לא מבין זה איך השאלה הלא ברורה 'באיזה שבוע אתם?' התברגה למקום השני והמכובד. אם אני הייתי צריך לחשוב על סט שאלות לשאול חבר שאשתו נכנסה להריון, השאלה הזו היתה כנראה רק במקום שלושים ברשימה בערך וכנראה שהיא היתה מנוסחת קצת אחרת.

הצד שלו, הצד שלה

לגבי התשובה לשאלה הנ"ל – זה כבר תלוי מאוד במי עונה על השאלה – האם או האב לעתיד:

אמא לעתיד: "אנחנו בשבוע 14 וחצי להריון כרגע. עשינו שקיפות עורפית לפני שבועיים והכל היה בסדר, קבעתי סקירת מערכות מוקדמת לשבוע 16+4 ואני מתלבטת אם לעשות בדיקת מי שפיר. בינתיים, כדי שלא תהיה לי בעיה למצוא תור לבדיקה, קבעתי אותה לשבוע 17+2".

אבא לעתיד: "אמממ, אני לא זוכר בדיוק…, בערך שלושה וחצי חודשים, אם אני לא טועה… אני יודע שהלידה צריכה להיות בנובמבר." (החלק האחרון נאמר בגאווה של מישהו שמנסה להיות מעורב בעניינים וגאה בכך). "בכל מקרה, אשתי סגורה על שבועות ההריון יותר טוב ממני" (מה, באמת?! לא יכולנו לנחש לבד!).

בתור נציג של המין הגברי אני רוצה לציין שכל מה שנכתב פה הוא אמיתי לגמרי. אני גם מרגיש צורך עז להגן על כל האבות באשר הם.

להתרגל לחשוב בשבועות

בשני ההריונות, הייתי מעורב מאוד במהלך ההריונות, בבדיקות השונות וכו'. אני גם תופס מעצמי אדם עם יכולות מתמטיות טובות. אף על פי כן, לא הצלחתי בשום מקרה לזכור באיזה שבוע אנחנו, שלא לדבר על אם אנחנו בשבוע 17+3 או 17+4 להריון. מבחינתי זהו חישוב שלא הגיוני לדרוש מבן אנוש לבצע בראש. אם היו שואלים אותי את השאלה ואז נותנים לי רבע שעה לענות עליה וגם נותנים לי דף ועט ומחשבון מדעי, אני די בטוח שהייתי מצליח. אבל ככה? בשליפה מהשרוול? אני מוותר מראש.

לחשוב בחודשים זה הרבה יותר קל מאשר לחשוב בשבועות משום שאנו רגילים לעשות את זה ביום יום שלנו. אם מישהו שואל אותך מתי אתה טס לחו"ל או מתי גמר גביע אירופה לאלופות, אתה אומר משהו כמו 'עוד חודשיים וחצי'. אתה לא אומר עוד 11+2 שבועות, זה פשוט לא קורה.  אז איך פתאום אני אמור להתרגל למהפיכה המחשבתית הזו? לא ברור ולא סביר לדרוש את זה מאיתנו.

אז איך האמהות לעתיד עושות את זה? אין לי מושג! לא ברור לי לי איך המוח שלהן עובד. מצד שני, האמירה הזאת נכונה לכל דבר שקשור בחשיבה הנשית. פשוט לא מבין. אז למה שזה יהיה שונה פה?

לא חשוב, עוד חמישה וחצי חודשים ההריון מסתיים, אהההה, כלומר 22 שבועות. רגע, לא, זה 23 שבועות וחצי. שניה…
לא חשוב, ויתרתי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן