לידה – זה לא בא טבעית?

לידה - זה לא בא טבעי?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

לידה - זה לא בא טבעי?

 

לידה - זה לא בא טבעי?אחת הדעות העיקריות נגד ביצוע קורס הכנה ללידה היא שזהו דבר מיותר לחלוטין. אלה שדוגלים בדעה זו טוענים כי אנשים אינם שונים כל כך מחיות אחרות ולכן גם לנו הלידה באה באופן טבעי. האם זה באמת נכון?

לידה – זה לא דבר שבא באופן טבעי?

רוב הספקנים לגבי קורסי הכנה ללידה אומרים שלא יכול להיות שדבר כל כך טבעי מצריך לימוד מקדים. אחרי הכל – אף אחד לא מלמד כבשה איך ללדת, ונראה שהיא עושה את זה יפה מאוד. בהערת אגב, נציין שכאשר לידה אצל כבשים מסתבכת, זה נגמר פעמים רבות במות האם, הטלה או שניהם. כך היה המצב גם אצל נשים בימי קדם, אולם הרפואה המודרנית הביאה למצב בו גם הלידות המסובכות ביותר מסתיימות בכי טוב. לפיכך, לא בטוח שבכל דבר אנו נרצה להתנהג ככבשים (על אף שכבודן במקומן מונח).

איך ידעו נשים בימי קדם מה לעשות במהלך הלידה?

התשובה הפשוטה היא שהן לא ידעו. ההבדל הוא שפעם היו חיים בשבטים וחמולות (וזהו עדיין המצב בחברות מסוימות), וכך מסביב לאישה ההרה וחסרת הניסיון הסתובבו כל העת בנות משפחה ותיקות, חברות שכבר עברו את זה ואף נשים שזה היה מקצוען – מיילדות, מיניקות וכו'.

כך נוצר מצב שהאישה ההרה עברה, הלכה למעשה, קורס הכנה ללידה הרבה לפני שזה נקרא כך והפך לטרנד סוחף. גם במהלך הלידה היו סביבה נשות המקצוע – המיילדות ותומכות הלידה – אלפי שנים לפני שהמילה דולה הפכה להיות כה פופולרית. מסתבר שהדור שלנו לא המציא את הגלגל וקורס ההכנה ללידה קיים בעצם, כבר מאות ואלפי שנים.

לידה – חשוב להיערך לה

לידה אינה דבר פשוט! זהו תהליך שאם לא מתכוננים אליו, הוא יכול להיות טראומתי לגוף ואף להסתיים בכי רע. חשוב מאוד להתכונן ללידה ולבצע את הלידה בעזרת מומחים בתחום. רוב הנשים יולדות כיום בבתי חולים, אך גם אם את בוחרת ללדת בבית, חשוב שתעשי זאת בליווי מיילדת בית מקצועית ומנוסה.

לסיכום, חשוב שתתכוננו ללידה. אתם יכולים לבחור לעשות זאת באמצעות קורס הכנה ללידה או לבדכם, אולם חשוב להיערך לכך משום זה יכול להיות ההבדל בין מאורע טראומתי למאורע נפלא.

אנו מאחלים לכם לידה קלה ונפלאה!

מידע על קורס הכנה ללידה

מידע נוסף על הכנה ללידה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן