כיצד בוחרים קורס הכנה ללידה

כיצד בוחרים קורס הכנה ללידה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כיצד בוחרים קורס הכנה ללידה

 

כיצד בוחרים קורס הכנה ללידהאם החלטתם כבר על ביצוע קורס הכנה ללידה, אתם עומדים בפני החלטה חשובה נוספת והיא – איפה לעשות את הקורס.

השוק של קורסי הכנה ללידה רווי בהמון מוסדות ואנשים פרטיים שמציעים את השירותים הללו וחשוב לעשות את הבחירה הנכונה. אמנם זוהי אינה החלטה הרת גורל, אבל עדיין אתם עומדים להוציא פה כמה מאות שקלים לפחות, וכדאי שתקבלו תמורה ראויה לתשלום שלכם. מעבר לכך, ההכנה ללידה הינה דבר חשוב מאוד ולכן כדאי שתלכו לקורס המועבר ע"י אנשים מקצועיים בתחום שיעבירו לכם מידע נכון ומהימן.

מה כדאי לשאול לפני שבוחרים קורס הכנה ללידה?

  • קודם כל וחשוב מכל – מי מעביר את הקורס? מטבע הדברים, רוב קורסי ההכנה ללידה מועברים ע"י נשים. החוויה האישית של הריון ולידה היא חשובה, ואתם תרצו ללמוד ממישהו שכבר עבר זאת בעצמו. אבל זה לבדו אינו מספיק. הכנה ללידה היא מקצוע שיש ללמוד ולכן אתם תרצו שמדריכת ההכמנה ללידה היא בעצמה גם דולה או אחות לשעבר. גם כישורים נוספים שיש לה, כמו יועצת הנקה, יועצת שינת תינוקות וכו', עשויים מאוד לסייע במיוחד אם יש לכם שאלות גם מעבר ללידה, ולקראת הטיפול בתינוק החדש. דבר נוסף וחשוב מאוד בהקשר של מדריכת ההריון הוא הכימיה שלכם איתה. בקורס מועברים לפעמים תכנים שהינם אינטימיים, וקל להגיע במבוכה, ולכן כדאי שהקורס יועבר באווירה נעימה בה גם תוכלו לחוש בנוח לשאול שאלות באופן חופשי. לכן, דברו עם המדריכות השונות לפני שאתם מחליטים על קורס הכנה ללידה מסוים.
  • מספר המשתתפים בקורס – ישנם קורסי הכנה ללידה מסוגים שונים. ישנם קורסים פרטיים (שמטבע הדברים עולים מעט יותר כסף), ויש כאלה שמועברים למספר זוגות. ההחלטה על איזה סוג קורס ללכת תלויה בתקציב שתרצו להשקיע בכך אל מול התחושה שלכם עם שאר הזוגות. לפעמים, קורס המועבר למספר זוגות באווירה קלילה ומבודחת יכול להיות נחמד יותר מקורס פרטי. בכל מקרה, חשוב שתבררו כמה זוגות נמצאים בקורס על מנת שלא תופתעו.
  • מספר המפגשים – בחישוב כללי, צריך בערך 6 עד 9 שעות לפחות על מנת למצות את הקורס. כמובן שגם זה תלוי במספר הזוגות המשתתפים בקורס. לכן, 6 מפגשים של שעה או שעה וחצי עשויים בהחלט להספיק. כל חלוקה אחרת של השעות תתאים גם היא בהחלט.
  • תכני הקורס – כדי להחליט החלטה נכונה, שאלו אילו תכנים עומדים לעבור בקורס ההכנה ללידה והשוו זאת עם קורסים אחרים. כך תוכלו לוודא שאינכם מפספסים משהו חשוב. את נושאי הבסיס שצריכים להיות בקורס סטנדרטי להכנה ללידה תוכלו למצוא בכתבה – הכנה ללידה.
  • עלות הקורס – ישנם קורסי הכנה ללידה שמועברים ע"י בתי החולים השונים, והעלות שלהם יחסית נמוכה. בחלק מהמקרים יש סיבסוד של קופות החולים כל שהעלות יכולה להיות נמוכה עד כדי 300 שקלים בערך עבור הקורס כולו. קורסים המועברים ע"י מדריכות פרטיות או חברות גדולות למספר זוגות ביחד, עולים בדרך כלל בין 500-800 שקלים. קורסי הכנה ללידה פרטיים יכולים להגיע ל-1500 שקלים בערך.

לסיכום, דברו עם המדריכות, תתרשמו מהכימיה איתן, שאלו את השאלות שהועלו בכתבה זו. אם קיבלתם תשובות שמספקות אתכם, לכו על זה. בהצלחה בקורס ההכנה ללידה!

מידע על קורס הכנה ללידה

מידע נוסף על הכנה ללידה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן