בדיקת מי שפיר פרטית או ציבורית

בדיקת מי שפיר פרטית או ציבורית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בדיקת מי שפיר פרטית או ציבורית

בדיקת מי שפיר פרטית או ציבוריתאם החלטתם לבצע בדיקת מי שפיר, אתם עומדים בפני החלטה חשובה נוספת – האם לבצע את הבדיקה באופן פרטי או לא? ראוי לציין שההתלבטות קיימת במיוחד לאילו שקיבלו המלצה רפואית לביצוע הבדיקה. זה יכול לקרות מסיבות שונות כמו גיל האישה (מעל 35), המלצה עקב ייעוץ גנטי או עקב תוצאות בבדיקות ההריון השונות כמו השקיפות העורפית, סקירת המערכות וכו'.

אם יש לכם המלצה רפואית לביצוע הבדיקה תוכלו לקבל מימון מלא לבדיקה דרך השירות הציבורי. אם אתם מבצעים את בדיקת מי השפיר ללא צורך רפואי, בכל מקרה אתם תצטרכו לשלם את מחיר הבדיקה כאשר ישנם החזרים שונים דרך קופות החולים והביטוחים הפרטיים – עוד על כך, בהמשך.

חשוב להבין שהמשמעות העיקרית של הבחירה אם לבצע את דיקור מי השפיר אינה איפה תבוצע הבדיקה (בית חולים ציבורי או פרטי), אלא מי יבצע את בדיקת מי השפיר.

בדיקת מי שפיר פרטית – יתרונות

היתרון העיקרי בביצוע בדיקת מי השפיר באופן פרטי, הוא שאתם תוכלו לבחור את הרופא שיבצע את הבדיקה. חשוב לזכור שבדיקת מי השפיר היא בדיקה פולשנית שיש בה סיכון מסוים, שהינו נמוך, להפלה. לכן חשוב שתבחרו ברופא שאתם מרגישים איתו בנוח.

ביצוע הבדיקה באופן פרטי יאפשר לכם להתרשם מהמקצועיות של הרופא, ומהכימיה שלכם איתו לפני שתבחרו ברופא המועדף עליכם לביצוע הבדיקה. קראו עוד על כך בכתבה 'כיצד לבחור רופא לביצוע בדיקת מי שפיר?'.

יתרון נוסף בביצוע בדיקת מי השפיר באופן פרטי הוא במעקב של הרופא לאחר הבדיקה. רק באופן פרטי, תוכלו להישאר בקשר עם הרופא המדקר במידה ויהיו לכם שאלות, או חלילה בעיות, אחרי הבדיקה.

בדיקת מי שפיר פרטית – חסרונות

החיסרון העיקרי בביצוע בדיקת מי שפיר באופן פרטי היא העלות של הבדיקה. בדרך כלל, עלות הבדיקה היא בין 1500-2500 ש"ח, לפי הרופא המדקר. לעיתים יש גם תשלום נוסף לבית החולים עצמו (אם הדיקה נערכת בבית חולים פרטי). אם יש לכם ביטוחים משלימים של קופות החולים (כמו מגן כסף/זהב של מכבי או כללית מושלם), תוכלו לקבל החזר חלקי על הבדיקה. אם, בנוסף, יש לכם ביטוח פרטי, תוכלו לקבל גם משם החזר חלקי. שני ההחזרים הללו מכסים בדרך כלל את רוב עלות הבדיקה. קראו עוד על העלויות בכתבה 'עלות בדיקת מי שפיר'.

בגלל אופי בדיקת מי השפיר, והסיכונים הכרוכים בה, זוגות רבים מעדיפים לא לחסוך כסף במקום זה וללכת "על בטוח" – כלומר לבחור את הרופא המועדף עליהם ביותר.

לסיכום, היתרון בביצוע בדיקת מי השפיר באופן פרטי נעוץ בבחירה האישית של הרופא המדקר, לה יש יתרונות רבים וברורים, לאור הסיכונים הכרוכים בבדיקה זו. מנגד, העלות של הבדיקה עשויה לגרום לכם לבחור לבצע את הבדיקה דרך השירות הציבורי.

אנחנו מאחלים לכם בדיקת מי שפיר קלה, בטוחה ומוצלחת!

מידע נוסף על בדיקת מי שפיר

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן