בדיקת דם להריון

בדיקת דם להריון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בדיקת דם להריון

בדיקת דם להריוןאז נראה לך שאולי את בהריון? חוץ מלחכות תשעה חודשים ולראות אם מגיע ילד, יש דרכים מהירות יותר לבדוק זאת. בדיקת דם להריון היא בדיקה מהימנה מאוד המעידה על קיומו של הריון וכן יכולה לקבוע בדיוק טוב מהו גיל ההריון.

לפני שמבצעים בדיקת דם להריון ישנו שלב מקדים שניתן לעשות לבד בבית – בדיקת הריון ביתית. זוהי בדיקת שתן שמתבצעת באמצעות ערכה שניתן לרכוש ללא מרשם בכל בית מרקחת. בדיקת הריון זו אינה יכולה לקבוע את גיל ההריון אלא רק אם אכן יש הריון. לפעמים מתקבלת תשובה שלילית בבדיקת ההריון הביתית על אף שישנו הריון, וזאת משום שהבדיקה נערכה מוקדם מדי. קראו עוד על כך בכתבה על הבדיקה הביתית.

מתי כדאי לבצע בדיקת דם להריון?

כאמור, עדיף קודם כל לבצע בדיקת הריון ביתית ורק אם התשובה חיובית לגשת לבצע בדיקת דם להריון. את בדיקת הדם אפשר לבצע כבר כעשרה ימים אחרי מועד הביוץ והיא מהימנה ומדויקת יותר מבדיקת ההריון הביתית.

איפה מבצעים בדיקת דם להריון?

כשמה כן היא – בדיקת דם להריון הינה בדיקת דם פשוטה. לשם כך, גשי לקבל הפניה מרופא המשפחה או רופא הנשים שלך, ואת הבדיקה תוכלי לבצע בכל מעבדה ששייכת לקופת החולים שלך. את התשובות תוכלי לקבל קרוב למדי עוד באותו יום או לכל המאוחר יום לאחר מכן, ולראות אותן באינטרנט או באחד מסניפי קופת החולים שלך.

כיצד עובדת בדיקת דם להריון ?

בדיקת דם להריון בודקת למעשה את קיומו של הורמון הנקרא HCG (הורמון ההריון). המרכיב בהורמון ההריון המשמש לבדיקה נקרא יחידת הבטא, ולכן בדיקת דם להריון מכונה גם בדיקת בטא.

במצב בו אין הריון יש בדם האישה פחות מ-5 יחידות בטא. כל יומיים של הריון כמות הבטא מוכפלת וכך ניתן לקבוע בוודאות שאכן מדובר בהריון.

ניתן לקרוא עוד על בדיקת דם להריון בכתבה בדיקת בטא – הורמון הריון
.

רשימת בדיקות הריון

בדיקות לפני הריון בדיקות כניסה להריון בדיקות מוקדמות בהריון בדיקות במהלך הריון
בדיקות גנטיות
בדיקת טוקופלסמה
בדיקת CMV
בדיקת עגבת VDRL
בדיקת אדמת
בדיקת TORCH
בדיקת הריון
בדיקת הריון ביתית
בדיקת דם להריון
בדיקת בטא הורמון הריון
בדיקת סוג דם
ספירת דם
בדיקות אולטראסאונד
בדיקת שקיפות עורפית
בדיקת סקירת מערכות
בדיקת מי שפיר
בדיקת סיסי שליה
בדיקת חלבון עוברי
בדיקת העמסת סוכר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן