הסדרים עם קופות החולים

הסדרים עם קופת החולים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

הסדרים עם קופת החולים

הסדרים עם קופת החוליםלחברות שימור הדם הטבורי השונות – טבורית, תא לחיים, קריוסל וביוקרד – ישנם הסדרים שונים ומגוונים עם קופות החולים השונות.

בנוסף, ישנם מבצעים עבור חברים בארגונים שונים כמו משטרה, חברת חשמל וכו'. ניתן גם למצוא מבצעים והנחות שמשתנים מעת לעת. ישנם סוגים שונים של מסלולים, המתחלקים בעיקר לפי אורך המסלול, לדוגמא: שימור ל-5 שנים או ל-20 שנה, וכמו כן המחיר תלוי אם מדובר בילד אחד או יותר.

לשם השוואת ההנחות וההטבות, אנו סוקרים בכתבה זו מסלול לשימור דם טבורי למשך 20 שנה עבור לידה בה נולד ילד אחד. ראוי לציין שישנם הבדלים ודקויות שונות בין החברות השונות שלא ניגע בהן פה. אם תרצו, תוכלו להשאיר פרטים ולקבל פניות והצעות מחירים מסודרות מהחברות השונות.

הנחות בשימור דם טבורי לפי קופות החולים השונות

קופת חולים מכבי

לקופת החולים "מכבי" ישנו הסדר מיוחד עם חברת תא לחיים: ההסדר כולל הנחה של 12% מהעלות של שימור דם טבורי עבור מבוטחים בסל הבסיסי של מכבי, ולחברי ביטוח מגן כסף או זהב, תינתן הנחה של 15% בשימור דם טבורי.

  • חברת קריוסל מעניקה הנחה של 550 שקלים לכל חברי קופת חולים מכבי.
  • חברת טבורית מעניקה הנחה של 500 שקלים לכל חברי קופת חולים מכבי.
  • חברת ביוקרד מעניקה הנחה של 500 שקלים לחברי מכבי מגן זהב.

קופת חולים כללית

  • חברת קריוסל מעניקה הנחה של 550 שקלים לכל חברי קופת חולים כללית.
  • חברת ביוקרד מעניקה הנחה של 500 שקלים לחברי כללית מושלם.

קופת חולים מאוחדת

לקופת החולים "מאוחדת" ישנם הסדרים מיוחדים להנחות בשימור דם טבורי עם חברות טבורית וקריוסל.

לחברי "מאוחדת שיא" ישנו מחיר מיוחד של 2212 שקלים עבור איסוף ושימור דם עם טבורית או קריוסל (במקום מחיר של 7000 שקלים בערך באופן רגיל). מחיר זה כולל שימור וביטוח עבור השתלת מח עצם למשך 15 שנה, ללא עלויות נוספות.

לחברי קופת החולים "מאוחדת" יש הטבות נוספות עבור שימור דם טבורי עם חברת טבורית:

  • לחברי "מאוחדת" שאינם חברים ב"מאוחדת שיא" מוענקת הטבה ייחודית על סך 829 שקלים (או 400+249=649?). הטבה זו מורכבת מהנחה של 400 שקלים בשימור דם טבורי וממארז מוצרי תינוקות בשווי 429 שקלים, במתנה.
  • אפשרות לקבלת מימון חוץ בנקאי דרך חברת "כלל מימון", שבו תוכלו לקבוע בעצמכם את גובה ההחזר החודשי.

קופת חולים לאומית

חברי קופת חולים "לאומית" החברים ב-לאומית זהב, זכאים להנחה בגובה 500 שקלים בשימור דם טבורי אצל חברת ביוקרד.חברת טבורית מעניקה לחברי לאומית הטבה בדמות תיק לעגלת תינוק בשווי 429 שקלים.

מידע בנושא דם טבורי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן