היתרונות בשימוש במשאבת חלב וחלב שאוב

היתרונות בשימוש במשאבת חלב וחלב שאוב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

היתרונות בשימוש במשאבת חלב וחלב שאוב

היתרונות בשימוש במשאבת חלב וחלב שאובנשים מניקות רבות, שנאלצות בעל כורחן להפסיק להיניק בשל חוסר נגישות וזמינות להנקה, מאמצות את פתרון השאיבה כאמצעי להמשיך להזין את התינוק בחלב אם טרי חרף אי יכולתן להיניק.

אם מועד חופשת הלידה שלך קרוב לידי סיום ואם רעיון השאיבה כבר עלה במוחך כמה וכמה פעמים, מאמר זה יציג בפנייך כמה מהיתרונות המרכזיים של השימוש במשאבת חלב.

שאיבת חלב – למה זה טוב כל כך?

היתרון המרכזי המיוחס לשימוש במשאבת חלב הוא ביכולת של האם להמשיך להזין את התינוק בחלב אם טרי וטבעי, גם כאשר היא איננה יכולה להיניקו. כיום קיים קונצנזוס סביב יתרונותיה של ההנקה להתפתחותו התקינה ולבריאותו של התינוק.

מחקרים מראים, כי תינוקות יונקים הם תינוקות החשופים פחות לחולי מכיוון שהמערכת החיסונית שלהם חזקה יותר ועל כן נשים רבות כיום, על אף היותן קרייריסטיות, מעדיפות להמשיך להזין את התינוק בחלב אם טבעי גם כאשר הן נמצאות בעבודה. הדרך היחידה לעשות זאת היא באמצעות שאיבת חלב, המאפשרת לאם לאחסן חלב טרי המכיל את כל המרכיבים התזונתיים הדרושים לתינוק. כך, יכול התינוק להמשיך לצרוך חלב אם גם כאשר האם אינה פנויה טכנית להניק.

יתרון נוסף שטמון בשאיבת החלב הוא היכולת של האב לקחת חלק פעיל בהזנה של התינוק ובכך להרגיש קרוב אליו יותר. ההנקה, המתרחשת בין האם לתינוקה בלבד, יוצרת אינטימיות בין שני הצדדים, כזו שלאב אין בה חלק. כאשר האב יכול להחזיק בחיקו את ילדו ולהאכיל אותו באופן קבוע, יכולה להיווצר אותה קירבה גם בן האב לרך הנולד, שהיא חיובית כמובן עבור האב ועבור התינוק כאחד.

לבסוף, שאיבה בעזרת משאבות הנקה הופכת חיונית עבור אמהות שיש להן באופן קבוע גודש בשד בשל קשיים בהנקה או כאבים בפטמה. כך, יכולה האם להיפטר מכמויות החלב המיותרות, להרגיש פחות כאבים ולהיות קלילה יותר ופנויה יותר לתינוק שלה.

שאיבה ירוקה

בעלי מודעות סביבתית ומי שהנושא האקולוגי חשוב להם במיוחד, יטענו כי שאיבת החלב היא לא רק טובה עבור התינוק כי אם גם עבור כל תושבי כדור הארץ. העובדה שהתינוק ממשיך להיות ניזון מחלב אם גם חודשים רבים לאחר היוולדו, מפחיתה את הצורך בתחליפי חלב ובמזון תינוקות המיוצרים באופן תעשייתי במפעל ושהם לא רק בריאים פחות עבור התינוק, אלא שתהליך ייצורם כרוך ביצירת זיהום אוויר, מטרדי ריח ופגיעה בשכבת האוזון שתפקידה להגן עלינו.

מידע על שאיבת חלב

אולי יעניין אותך גם:

אחרי לידה ומחפשת עבודה? כך תתכונני לראיון עבודה על פי עקרונות ה-NLP

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן