אולטרה סאונד דופלר ביתי

אולטרסאונד דופלר ביתי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אולטרסאונד דופלר ביתי

אולטרסאונד דופלר ביתיאם את בהריון, סימן שאת מודאגת! עוד לא נולדה האישה ההריונית שלא דואגת מאלף ואחד דברים ובראש כל הדאגות עומדת אחת – שלומו של העובר שבבטנך. בכתבה זו נסביר לך על מכשיר שנקרא אולטרה-סאונד דופלר ביתי, שיעזור לך לשמור על רוגע ושלוות נפש לכל אורך תקופת ההריון.

בחצי הראשון של ההריון, רוב הנשים לא מרגישות את תנועות העובר ולכן אין להן כל אינדיקציה על מצבו. המפגש היחידי עם התינוק הקטן הוא כאשר נערכות בדיקות אולטראסאונד שונות, בהן ניתן לראות דופק שמצביע על כך שהעובר בסדר וכן ניתן לראות אותו נע בתוך הרחם.

אולם בין בדיקה לבדיקה נשים רבות נלחצות שמא העובר שלהן במצוקה. אם זה קורה גם לך, דעי שאת שייכת לקבוצה שכוללת את רוב הנשים בהריון. אם את לא לחוצה, טוב מאוד! רוגע הוא דבר חשוב במהלך ההריון שישפיע לטובה גם על גופך וגם על העובר.

מכשיר אולטראסאונד דופלר ביתי יאפשר לך, כבר החל מהשבוע ה-14 להריון לשמוע את דופק העובר, ולדעת שהוא בריא ומצבו תקין. כתבה זו באה לשרת את אותן הנשים הלחוצות בין הבדיקות, ולתת להן כלי באמצעותו יוכלו לשמוע את העובר שלהן, להתחבר אליו, והכי חשוב – להירגע.

יתרונות מכשיר אולטראסאונד דופלר ביתי

  • המכשיר הינו פשוט מאוד להפעלה, וכמו כן הוא קטן כך שניתן לשאת אותו לכל מקום. בחלק מהדגמים ניתן רק לשמוע את דופק העובר, ובחלקם ישנו אף צג קטן שעליו ניתן לצפות בקצב הדופק, ממש כמו במוניטור של בתי החולים.
  • רוגע ושלוות נפש – כפי שכבר ציינו, מכשיר אולטרה-סאונד דופלר ביתי יוכל להפיג את החששות שלך לגבי בריאות העובר, וכשאת רגועה – לך ולעובר טוב יותר.
  • מכשיר האולטרה-סאונד הביתי מאפשר לך ולא פחות חשוב מכך, לבן זוגך, להתחבר לתינוק. זה מתחלי כבר בשלבי ההריון המוקדמים וממשיך עד ללידה.
  • כאשר מצב העובר לא תקין, תוכלי לדעת זאת במהרה באמצעות מכשיר האולטראסאונד דופלר הביתי, ולגשת מיד לחדר המיון או לייעוץ אצל הרופא שלך.
  • המכשיר מסופק על ידי חברת בייבי לינק ישירות לבית האישה. את תקבלי הוראות מדוייקות בצורה טלפונית על ידי אחות או מיילדת כיצד יש להפעיל את המכשיר וכיצד ניתן לזהות מצב בו דופק העובר אינו תקין. בנוסף, ישנו מוקד תמיכה טכני שפעיל כל יום.

אולטראסאונד דופלר ביתי במחצית השניה להריון

מכשיר אולטרה סאונד דופלר ביתי צריך ויכול לשמש אתכן גם בחצי השני להריון, אחרי שתנועות העובר כבר מורגשות. כל אישה לומדת לזהות את התנועות האופייניות לעובר שבבטנה ולדעת לזהות על פיהן שהוא בסדר. עם זאת, ישנן תקופות שבהן לא תרגישי תנועות עובר. אין צורך להלחץ! רוב הפעמים אין לכך כל משמעות, והעובר בריא לחלוטין, ואולי רק ישן.

ישנן דרכים לעורר אותו, ולספור תנועות עובר על מנת לוודא שהכל תקין. מכשיר אולטראסאונד דופלר ביתי נותן לך את האפשרות לשמוע את דופק העובר ולוודא שהוא בסדר, גם אם את אינך חשה בתנועות עובר. כך תוכלי להישאר רגועה שהתינוק שבבטנך ממשיך להתפתח בנעימים.

לסיום, מכשיר אולטראסאונד דופלר ביתי מאפשר לך שלושה דברים עיקריים: חיבור לתינוקך, שלוות נפש במהלך ההריון ואת היכולת לזהות שמשהו אינו תקין אצל העובר.

רשימת בדיקות הריון

בדיקות לפני הריון בדיקות כניסה להריון בדיקות מוקדמות בהריון בדיקות במהלך הריון
בדיקות גנטיות
בדיקת טוקופלסמה
בדיקת CMV
בדיקת עגבת VDRL
בדיקת אדמת
בדיקת TORCH
בדיקת הריון
בדיקת הריון ביתית
בדיקת דם להריון
בדיקת בטא הורמון הריון
בדיקת סוג דם
ספירת דם
בדיקות אולטראסאונד
בדיקת שקיפות עורפית
בדיקת סקירת מערכות
בדיקת מי שפיר
בדיקת סיסי שליה
בדיקת חלבון עוברי
בדיקת העמסת סוכר

מידע על בדיקות אולטראסאונד

בדיקת אולטרסאונד ראשונית
בדיקת שקיפות עורפית
בדיקת סקירת מערכות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן